Sunday, March 29, 2009

Welcome to the club!!

Ahad pagi yang sejuk, terus drive kete aku g Melawati
Ada 10km run. Aku, Adam, Ijol, Zana, Nurin, Huda + Kak Yus sibok2 nak berlari lagi arini..

Amie : Our Team Manager
Aiman : Takde, balik kg
Hasfuan: Pon takde; ada away day

Flag off 7.30, lari 10km, ada landai, ada bukit, ada trn bukit, ada landai lagi
Kaki aku plak buat hal, tapi Adam ckp, "Slow2 daus.. jgn push"

6km aku kat belakang, out, muscle out! Tonyen!!
Pagi ni agak membusankan, takde awek cun.. amoi ngan nyonya je ramai.. tak memberangsangkan.. ntah apa2 ntah..

57min catatan masa aku arini; 10km.. amat buruk!! Sungguh sengal!

We met new friend; Daud dr Wisma Pura; Putrajaya.. WELCOME TO THE CLUB BRO!!

4 comments:

Yus.MY said...

ok lg bro less than 1hr with ur injury tu...klu tak injured lain citer...good job anyway...

Anonymous said...

nice knowing u guys! beh gak ada kawan2 baru nih.. anyway, see u in the next run/race eh? btw, its wisma putra la bro..

p/s : salam kat 'pakcik' :) - nanti aku browse blog dia..

che @ daud @ putrajaya

Naughty Adam said...

tak injured kalu babai le kite KY... huhu~

Che said...

happy belated birthday!

Post a Comment