Friday, March 27, 2009

Aircond @ Kipas Biasa @ Kipas Tangan @ Angin yang asli

Haha.. kompeni mana yang tak bizi kan sekang ni temasuk la kompeni aku. Peeeweeetttt. Kat kompeni aku sekang ni sibuk la sume orang nak menyiapkan PPA memasing.. Memasing dengan sepenuh sedaya upaya memerah segala apa yang ada dlm otak utk dipenuhkan dlm PPA sendiri. Tanpa segan silu, aku nak cakap TAHNIAH la pada yang dpt PPA bagus (2 & 1).
Yang paling aku tak suka tgk, dan menyakit mata aku nak tgk.. (macam mana tak tgk kan,kalu manusia ni mmg selalu je aku nampak dia) BUDAYA KIPAS. Pergh, dah tua2 pon nak bodek boss... aku tak kisah sgt actually, tapi ala2 mual nak muntah la kalu aku nampak.. time2 ni la tetiba sit down ngan boss makan nasi lemak, time ni la nak g lunch ngan boss, time ni la nak tunjuk skill, ayooooii.. ni nama nya kipas baik dowh.. bukan takat kipas, ni dah guna aircond dollllll..
Nasihat aku kepada rerakan yang lain, tak payah anda mengamalkan cara hidup tak sihat ni kat opis.. nanti korang gak yang suffer later on. Kalu la esok, lupa ko dpt boss lain, macam mana kau nak sustain kan ko nyer result sedangkan ko bongok tak reti wat keje dlm area kau, tp buat2 berlagak tau jee...
So tak yah kipas, kalu betol rezeki kau, insya allah ko dpt beb!

1 comment:

Yus.MY said...

benda2 gitu normal la kt kompeni mana2 pun...but actually these kind of ppl x lama pun dpt wat gitu..sooner or later..dptlah balasannya..

Post a Comment