Sunday, March 22, 2009

Wahhhh 21km run

Telebey jauh, telebey semangat!!



Sultan Mahmud Bridge Run 2009.
21km..pusing2 satu Kuala Terengganu.
Kali ni je bleh jadi KING atas jalan.. takde kete bleh hangin ngan aku sbb aku belari tengah2 jalan. Polis pon kena jaga aku.. mmg best.

1hr 43min.. manusia ke18 sampai kat garisan penamat.. agak bongok result ni.. macam tak penah belari half maraton.. buang maso jo.. huhu

start 7.30am.. dilepaskan beramai2 oleh MB Ganu. Starting mmg giler.. ramai gle pecut beb!! saiko aku beberapa kilo.. paling tak tahan, ada budak sekolah ni lari kuat gler.. tinggi dada aku je. Berat confirm la 50% kurang dr aku.. mmg satu penginaan beb!!


Advantages run kali ni:
1) Water station byk giler
2) Ada ambulans yang sentiasa menanti peserta2 yang nak tumbang
3) Ramai gler awek ganu yang join larian ni
4) Awek2 cun yang tak lari pon ramai tunggu tepi jaln.. ni la yang menyebabkan aku control macho dan berlari lebih semangat
5) Byk VETERAN depan aku masa first 10km.. mmg bakar beb!!!
6) Start lambat... mmg cabar aku nyer mental laa..
7) Byk milo, 100 plus aku dpt .. tak mcam run2 kat KL.. kat sini tak yah rebut2
8) Event ni COOL laa..

1 comment:

Naughty Adam said...

congrats bro dan jgn lupa buat tag aku...huhu~

Post a Comment