Sunday, March 22, 2009

Sunday Morning

Hari yang agak tenang.. agak slow.. agak relax
Takde aktiviti melibatkan otot2 kaki dan badan serta penggunaan otak dilakukan la... basically arini totally REHAT..

Ni sket apa yang telah aku buat dr celik bijik mata sampai la sekang nii......
1) Aku bangun 6.30am: Subuh, kuar amik Toh Puan Sri Nurin kat Istana Kayangan Ampang
2) Gerak g Taman Melati umah Aiman amek barang:: aku hangin jer.. abis sume citer aku nak di share ngan orang.. tak hape2 ntah. Takde bleh simpan langsung. Ni ler orang panggil tempayan pecah!
3) Kat Batu Caves Temple: Kena buat step run. dowh, penat beb!!
4) Breakfast @ Taman Melati ~ venue yang biasa KOMA dtg breakfast pada hari2 cuti
5) Hantar Toh Puan Sri Nurin pulang ke Istana Kayangan.. Toh Puan nak g main GOLF!!
6) Kemas bilik
7) Lipat baju
8) Basuh baju dan sidai baju
9) tgk tv sampai tak tau apa aku nak tgk
10) aku masuk blog ni utk update
11) Lunch with angah tonyen!!
12) G nilai jumpa ADAM

3 comments:

Yus.MY said...

pls share with me item #2

Naughty Adam said...

same jgk plss #2 plss!!!

Ash Burn said...

#2= takde ape ler..nothing maa.. takde menda laa....rileks la kenkawan.. relek arr...

Post a Comment