Wednesday, December 30, 2009

semalam----arini---->esok

uhhhhhh..
semalam tak best..
saya pull out dr group KOMA g Stong - Ayam.
Trip yang dah lama saya nanti2kan.
Sbbkan transport arrangement yang dah ditukar tanpa alasan yang kukuh;
saya tarik diri.
Sbb saya tak yakin pd diri ni, ari isnin tu adakah saya bersedia utk berada pada tahap kecergasan optimum di dalam opis nanti..


petang semalam lagi tak best.
demotivated.
i lost my focus
lost my track
lost my target
it is end of year, going to end of financial year next 3 months
what i've done?
how i want to defense myself
what it will be in my result?
how they want to measure my performance
i did
i did all my technical tasks
i did assist my production team
i did my best
i keep very good relationship with all of them
aku nazak!
"do you know that, previous year, you were at the top rank of your group, what happen to u firdaus? please give me reasons. Please help me how i want to defense you"
aku stressssssssssssssss!


Malam td
Cover-cover stress
Layan Zapin Gema Zafana
out of expectation
2/10 markah anda
kalu dah konsepnya zapin johor, maka kowang menari la zapin johor
apa kejadahnya ada tarian india n cina
aku bukan g tgk citrawarna Malaysia
Aku nak tgk Z A P I N
please read my lip Z A P I N
kareografe: bengong : ni show kamu; pakai la baju MELAYU!
tak menonjolkan apa yang dipersembahkan..
saya tak terhibur
saya telah bazirkan duit sebanyak RM30
kire2 sehari punya gaji!
aarrghh tidak!!!
saya makin stresssss


Hari ini..
disebabkan stress saya bertambah - tambah
maka saya terus jam
kepala gagal berfikir dengan minda yang benar
perlakuan gagal dikawal
keputusan diluar sedar
mengakibatkan suhu badan naik dengan pantas
7% dalam tempoh 3jam pertama
hidung saya menghasilkan mukus2 yang tidak menyenangkan pada kadar membazir
tekak saya bagai ada lipan yang bermain2 disekitarnya..ooo gatalnya!!
trakea dan trakeol saya makin gagal berfungsi pada tahap optimum
menyebabkan paru2 saya mengembang dan menguncup pada fungsi minimum
batok bagai petir sabung menyabung
ini meletihkan organ2 untuk pernafasan
mata saya kuyu
badan saya sakit
kepala saya pusing
saya "shut down" bagaikan sebuah plant petrochemical yang kehabisan feedstock nya


esok?
saya tak tau
yang pasti esok adalah khamis, 31 December 2009
saya akan meninggalkan segala kenangan 2009 (pahit, manis, payau, kelat, tawar) dalam keadaan yang STRESSSS

1 comment:

Anonymous said...

yesterday is a history
tomorrow is a mystery
but today is a gift..
kalau kita ambil berat tentang hak-hak Allah, Allah akan menjage hak-hak kita..

Post a Comment