Monday, December 28, 2009

oooooooohhh tidak..!!

arini masuk opis macam biasa..
muke blur tahap cipan macam first day dtg report duty..
oooohohohoh....
mari tgk system cuti berkomputer...mari2..
Dowwwwwwhhh...aku suppose coti today..no-no-no..
not only today but patut dr Khamis lepas dan terus ke tahun baru!!!!
ape kejadah aku tepacak dlm opis lagi nie??
kenapa aku ble layan 8 jam bekerja kat opis??


1 jawapan: Aku BYK keje lagi tak siap!! so aku pekerja yang baek kepada kompeni ni..aku pon dtg je la keje walaupon aku tgh COTI!! 
Langkah paling bijak utk menambat hati boss; aku cancel kan coti aku!! baek nyer aku!!!
Contohi la saya!!! hoooorey






tetapi...


aku menjadi TINGTONG kejap sbb aku rasa ada menda tak siap..
Gua kontek org tua yang jauh dr aku kire2 200km melalui khidmat pesanan ringkas (KPS) atau sinomimnya di panggil SMS..
Org tua kata jgn tutup pintu..nak tutup pon grill je laa...tu pon jgn konci..nanti org bleh masuk lagi..


petang sekali lagi;
jumpa ustazah plak..ustazah dgr je story mory karut marut aku ni..1 word - S A B A R


IKIM: dia ckp doakan sesuatu yang baek kepada mereka yang ada sekeliling kite sbb doa yang baek akan kembali kepada kite..


OK! saya dah buat keputusan utk sentiasa mendoakan sume org (termasuk anda yang tengah bz membace blog ni) kesejahteraan hidup, kesempurnaan hidup, dan apa2 yang baek lagii!! YESS...(bukan Year End Sales yeee) saya termotivasi dengan diri sendiri!

2 comments:

Anonymous said...

nak tutup pintu ke... grill ke.. pagar ke.. buleh je bro.. tapi make sure ko bagi kunci spare..
ko dah baca mastika keluaran dec 2009 tak???
ko pegi beli .. bukak mukasurat 113.. then bagitau aku apa pendapat ko..
-papajai-

Ash Burn said...

tengok tu..org tgh "coti berpantang"..sangat byk masa yer kamu mencari mastika..kuang..kuang..kuang..
esok den carik!!

Post a Comment