Wednesday, December 2, 2009

run KOMA run!

Start my training again..kat KLCC park je.
Turun pon agak lambat; 6.11pm baru nak start lari.
Hari pon mendong gak arini.. tp zaaaass je la la sbb dah tukar baju pon.

Try buat 1 hour easy run- sbb aku dah ponteng few days kan..nak start balik engine ni.. so easy run je la.
Target arini 8 laps je tapi GAGAL sbb ujan dah mula turun..ari pon dah nak maghrib; 7.02pm. Tak elok sgt ler org azan, aku belari2 lagi kat park..mau kena sambar petir dowh..

4 laps lari ngan Iron Lady KOMA; Zana, dlm round ke 3 ada lagi KOMATIES yang tetiba lari belakang aku; Zahir. 3 budak KOMA lari dlm cuaca mendong dengan baju ijau sama tema... "Trailblazer" tp Zahir nye baju 2009, aku ngan zana 2008..ijau yang cantik..

Kirenye misi aku arini tak menjadi..tak cukup; 7 laps je..mengong..7.00pm "TAJAM", stop running, takpe esok ada masa lagi.. aku rasa nak larik2 plak kat stadium PERMATA..kalu aku sempat.

uhahah..

Total milage Dec 1: 9.1km je.. (hampeh)

5 comments:

Anonymous said...

just blog hopping around..abang aurat dah tak jage ke skrg? just satu teguran ikhlas..

Ash Burn said...

erm.. thanks for reminding me!

Anonymous said...

okay small2 matter.take care.kawen jempOt tau =)

Ash Burn said...

baek la ummufathifarhat..akan ku jemput bila tiba masa nya kelakkkk..

Anonymous said...

congartulatiOn 4 d engagement..cepat2 kawen dan cepat2 dapat zuriat sOleh n sOlehah..amin!

Post a Comment