Saturday, February 28, 2009

Senja di KLCC

Keje agak melambak dan berjaya aku susun setinggi gunung kinabalu.. kalu nak dikire ngan jari tangan dan jari kaki, mmg keje aku lagi byk yang pending drp yang dah siap...lihat lah betapa pemalas nya aku untuk berusaha menyiapkan kerja2 aku niii.....

Bosan nyer hal.. ini lah detik2 cemas bercampur gerun bercampur cuak bercampur gabra telah terjumpa entiti di kawasan menara berkembar klcc........ waktu magrib beb! bulu roma ternaik sket 2mm bila entiti ni mengahampiri diri ku yang dikategorikan dlm golongan lelaki2 suci







lorrrrrrrrrrr.....ini ghupernyerr...dtg klcc nak claim adiah..HP ker tu?? cerghhh...


Pemalu entiti ni.. TUTUP MUKA ngan kotak HP..uhuk..uhuk...

2 comments:

Yus.MY said...

sape ni ekkk...x dpt ku teka..

Ash Burn said...

ntah la.. sapa ntah.. saya pon tak tau la kak.. entiti ni baru ditemui di kawasan tersebut.. berkeliaran jer kat situ..maka, hati-hati laaaaaaa

Post a Comment