Monday, February 2, 2009

JEC

Jerai ecochallenge..apo modo ei ni.. Dec 19, 2008 (budus lmbt gle post note ni)

Kena lari je (task) tp jarak nyer jauh gle..
44.7 km (macam x caya..tapi lepas dah sampai kat finishing line... kena la caya)
preparation tak da la wat kuat mana.. sbb aku ni "bidan tejun" utk KOMA JEC Team.. aku replace kan COCO.. Coco injured.. sian Coco..
KOMA JEC Team dianggotai oleh Zana yang cun, Aiman si Hanuman, dan Hasfuan....+ aku yang poyo.
KOMA TEC Team bukan g sorang, tp ada KOMA support team gak yang dianggotai oleh Kak Yus si makcik kantin, Nurin dan Huda.. penginapan malam pertama telah ditaja khas oleh Nenek Huda kat Kedah.. penginapan percuma ini amat dihargai dan jarang2 kali diperolehi oleh KOMA..

JEC ni agak mencabar mental gak.. hapa tak nyer.. dok lari kat area Kedah ni bukan senang beb!! panas nyer lain.. kalu xda air, mmg bleh k.o..

Aku agak happy lari ngan ZANA, AIMAN, HASFUAN = semangat kental, objective depa ni sume very clear, complete kan race dengan jaya nya dlm masa yang ditetapkan.. wa tabik doplas ribu kali..

Aku pon kena kasi kredit kat Kak Yus, Nurin and Huda sbb mmg bebetol jadi support team.. mana tak nye.. check point kat bawah kaki gunung jerai depa dah tunggu n pass kan makanan utk KOMA JEC team.. kalu la depa ni tak de, jawapnya si Zana aku kena dukung la sbb Zana dah gigil tak dapat makanan..

Team work mmg best, sume jantan2 suci KOMA JEC berusaha push Zana yang dah tingtong... sapa tak tingtong beb kalu perut dah kosong pastu nak lari lagi 25km lagi sampai ke finishing line.. gile ker hape..

I learnt alot dr KOMA JEC team ni.. thanks dude..

Hope to run with you guys again nanti.. tapi aku pon tak tau la bleh ker tak aku lari ngan korang..sbb decision utk runner dr mereka2 yang nak join event tersebut..(ni pon kebetulan je kalu tak mmg takda la aku bersama kat JEC)


----( apa yang best bukan la event JEC ni semata2, tapi keseluruhan trip utk JEC dr start gerak from KLCC sampai la sampai semula di KL... macam2 citer, macam2 gelak, macam2 menda jadi.. tu yang kalu aku dok sorang, aku gelak, aku senyum...)------

Thanks again!!

LUV u all


+++ ceria RUN, KOMA RUN!!! +++


rgrds,
D@US

***(((additional note ::: thankz gak to amie yang nenjadi salah seorang KOMA Support Team..dlm penulisan aku kat atas, mmg nama amie tertinggal. Sian la si amie yang kecik ni. Apa KOMA support team buat, Amie buat la gak.. breakfast kat umah sewa masa tu pon, amie tolong la buat kan breakfast dengan si abgnya yang tersayang; AIMAN.. mmg sapa tgk gamba dr Kak Yus, nampak la gelagat Amie dan Aiman yang prepare breakfast bersama2 beserta dengan aksi2 manja mereka berdua......

Again, Amie thanks alot utk kehadiran dan bantuan masa KOMA JEC ni.. ko mmg amat diperlukan dlm acara2 gini kalu ko tak menjadi salah seorang peserta utk acara yang dipertandingkan ...ko mmg bleh jadi BEST ASSISTANT to Kak Yus... lagi 2 org tu pon sama laaa..Huda n Nurin..kang aku tak sebut kang, ada plak yang sentap lagiii... weiiih... jgn la sentap2...

kalu sentap kang,,,aku pon nak SENTAP gak la kat korang.. sbb.................................i heard something from JEC event, aha....daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

-END- )))***

1 comment:

SpidEy d'lEfty said...

baru bace hang nyer JEC post.. paragraph laaaast skali mmng buat aku kuar peluh sejuk... hahaha.. jgn bocorkan rahsia akhi..

Post a Comment