Monday, February 2, 2009

KLAVA

KLAVA; 11th JAN 2009; 6.45am – 11am

agak tak lambat (tp mmg dah lambat dan dah basi).. Tapi KLAVA run tetap jadi ingatan kat aku since aku dah lama meniggalkan relay event. Huhuh.. lama tak main lari2, ganti2..
Unexpected, team aku berjaya menamatkan acara less than 1 jam.. AKU BANGGA!!!
Runners aku mmg mantap+hebat; Aiman + Hasfuan!! Wa tabik sama lu beb!!
Dalam masa seminggu aku train sama 2 runners ni, kasi push sket, kasi lari lebey sket, kasi hambat sket… mmg berbaloi. Nak dpt No 1, mmg la tak bleh.. runners aku bukan full time athlete.. part-timer jerrr.. lari pon suka2, bkn atas dasar profesion.
Aiman, first runner.. try to catch up ngan runner yang depan2 tu.. pass to Hasfuan, nip on ligan gak. Nak sampai finishing line nak kasi baton kat aku..bleh lagi push!! Aku rasa Aiman+Hasfuan dah kemaruk nak berlari…
Larian agak membosankan sbb kena lari keliling bekas lombong lama yang kosong.. nasib2 la kalu ada pokok..
Laluan larian tak la besh sgt.. jalan tak rata.. ada lobang2.. agak bahaya la utk kaki….
Anyway, congrat to “RUN, KOMA RUN”.. korang mengingatkan aku pada team relay USM aku… “YUGA+LOGAN+DAUS”
Thanks to KAK YUS yang jadi team manager!! Lu mmg best la kak!! Walaupun tak berlari, tapi semangat nyer macam kami yang nak berlari !!!

Yabedabedu !!!!
DAUS

No comments:

Post a Comment