Thursday, March 18, 2010

pakcik dah poneng ni jang!

Money driven?
Personality driven?
Business Driven?
Ikhlas driven?
@t@u
PPA DRIVEN

pepandai la nak jawab mana kalu kowang dah keje....dan time2 ujung financial year ni la aku menggaruk kepala mikir apa menda aku nak "goreng" lagi..nak masuk kan dlm PPA..
Adoishhh...aku selak2, scroll2 bawah..ada macam tak kena la pulak..ada macam hanjeng pulak kat dlm PPA..kenapa kah?????  Apakah yang telah berlaku ini???

Memang benar-benar mencabar minda yang berIQ 100 ni..(adeker??)
Gue cuba karang seikhlas mungkin...
Tak lebey garam, tak lebih gula, ngam-ngam soi je ni..

Tekan butang "save as" (yang ada gambar disket tuu..)
Nak padam laptop...
dan aku mengharapkan terlepas daripada longkang yang ada signboard 3M..(kalu jatuh dlm ni busuk wooooo....bukan garuk kepala lagi, aku rase ada yang terjun banggunan)

Hurdle no 2 tu aku mengharapkan aku lepas utk melompat tanpa ada halangan besar bagak..
Ref dok tepi, tgk dan tutup mata je laa kasi aku lepas..penat dowh aku wat keje setahun macam nak mati..
Harap crite tahun lepas akan kembali semula tercatat dlm diari penghujung 2009/2010..
Insya allah hu taala....

No comments:

Post a Comment