Monday, March 22, 2010

Kesian..aku kepenatan..

Last week.. Friday, Saturday, Sunday adalah minggu yang agak keletihan


Firday:
Lepas office hour ke Shah Alam utk discuss pasal our Touring to Langkawi (Gerek Langkawi Touring). Start dr jam 9pm end at 1.30am..adoiii..letih
Sampai umah about 2am lepas aku hantar Subki ngan Alan ke tempat tinggal memasing..i'm too lembik today..penat


Saturday:
6am- alan sent wake-up message.."Bangun, Subuh...siap jom..."
6.30am aku dah siap2 bangun, solat dan terus angkat BIRU kuar..Masuk kete terus ke Taman Melati.. 7.30 Alan sampai, Subki siap..dan 8am kitowang setat our SATURDAY OUTING to Genting Sempah..
My first journey to Genting Sempah.. total distance about 56km back to back la...
Budak baru belajar nak join cycling sport ni mmg agak teruja nak menarah bukit2 tinggi..aku kayuh je walaupun peha dah macam nak tercabot..hohohhooho..menarik dowh
Dalam sejam setengah @ sejam suku aku sampai kat atas...tpt aku tujui..GENTING SEMPAH..o yeakkk....
Lepak..dalam 30minit aku trn balik. Ni lagi best..laju je dowh, tak payah kayuh!!! selonot...
Sampai taman melati, lepak2, sembang sket, 11.30am aku balik umah..


By 2am i need to be at Masjid Negara. Ada kes yang aku kena settlekan arini..sambung esok (AHAD). Dengan muka toya dan penat, aku layan je sebutan kes satu per satu....


7pm: Bla..ke KLCC amek Aiman..
7.30pm: Pavillion - mencari runnnning suit utk team kitowang..tp berjaya jumpa seluar je..running shirt tak jumpa dowh..penat je
10.00pm: makan kat taman melati
11.00pm: Umah aiman...
00.00midnight: tido.. (zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz_________________________________________________ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ_________________________________________) ~ tpt kosong?


Ahad @ SUNDAY:
8.00am: Kes sambungan di Masjid Negara!
6.30pm: Meninggalkan Masjid Negara
7.00pm: Level 14..setat keje
11pm: Sampai K2/64 dengan keletihan
00.08: aku kepenatan, nak solat, nak tido




p/s: aku penat naik genting sempah, tp aku puas
p/ss: aku bengkek sbb aku macam menurut je menda yang aku tak nak buat
p/sss: aku try siap kan semua outstanding tasks aku
p/ssss: meneruskan usaha "ISOLATION" :@m!n (bengang!!!)
p/sssss: rumate aku yang bengong
p/ssssss: 


Ya Allah, 
mudahkan rezeki ku, 
bukakan pintu rezeki, 
luas kan rezeki mu kepada ku, 
jika rezeki ku masih terhenti di langit, kau trnkan ia la ke bumi, 
jika rezeki ku terhenti di dalam perut bumimu, 
keluarakan lah ia kepada ku, 
jika rezeki jauh daripada ku, dekatkan ia, 
jika sukar rezeki bagiku, permudahkan lah, 
jika haram rezeki ku, 
kau sucikan lah ia wahai ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyanyang...


Aku duduk sensorang, aku jalan sensorang...aku terpikir pasal kawan aku kat Melaka..i just want to say THANKS ALOT kat kamu yang dalam senyap aku dah byk belajar menda2 yang berguna dari kau..kemuliaan mu ALLAH lanjutkan kepada aku dalam cara yang tak terjangkau oleh akal manusia yang daif lagi hina..alhamdulillah

No comments:

Post a Comment