Saturday, March 13, 2010

as busy as a bee


i'm getting busy;
busy as bee;
start mengarang utk diri sendiri, angkat diri seberapa bleh;
kena settlekan few works yang aku rasa penting utk pastikan kusi aku dlm opis ni masih aku duduk next financial year;
memastikan aku mengosongkan otak aku dari pikir menda remeh temeh;
fokus pada kerja;
act as adult;
i have to do my circuit training;
i have to clean my work station yang makin berserabai;
i have to spend my night with new friend~ biru;
i have to be at the pool every friday night;
i have to be x-tra alert;
i have to visit all my company's friends;
i have to think how to move from my current working place;
i have to get new challenge after 3 years;
change my career path;
i have to forget every single person yang tak mendatangkan faedah;
cari sumthing yang best;
i have to complete my G7 before June 2010;
be a good friend to all;
rumate aku yang aku dah malas nak layan;
think about my life transition;
waiting for new house;
167km to be completed on April 2010;
new mind set (10/11 FY)
BIO-PLASTICIZER;
US-Europe;
Al-Mulk;
amin.

2 comments:

Ash Burn said...

1. baru tulis malam tadi..siang ni menda2 hampeh happened..ooo tp ayat aku kat atas ~ mengosongkan otak drp menda remeh temeh.. so kena la kosongkan dr menda remeh-temeh..hangin aku dowh...apakah kata2 yang paling cun untuk aku express kan di sini..."AKU DAH MALAZ".

Firdaus jgn mengungkit: bedosa! telan je semua tu..

Huda said...

Nk comlete G7 before June 2010? Nk ikut bole? Hihihi....

Post a Comment