Sunday, February 28, 2010

smile

1. kembali..oyeahhhhhhhhhhhh..i like. ALHAMDULILLAH
2. WEY....apa jadi..?? settle sebab 12midnight-1am aku dah kena sumbat gile2 ngan slot yang hebat..
3. bas.....bas....bas...tgu la Gman...tak sampai sebulan aku ikot kau + Bad.
4. simen nak pecah minggu depan - good to hear that
5. Kedai Daos kembali di buka..ooyeahhhhhh. Barang sampai Selasa nanti..
6. Esok tak jadi la nak berenang2 kat PUTRAJAYA sbb nak kena tunggu rendang si bobot...oyooo..
7. Arini telah menjantankan diri ngan golongan tua..mari melapah lembu.
8. Meleleh telinga dengar citer2 mengarut oleh pasukan orang tua yang pencen. Dlm dendiam pandai mengompat gak pakcik2 ni
9. Complaint...tak nak campor langsong. Biarkan barisan belakang settle kan la..kami barisan depan menjadi pemerhati bebas.
10. Kambing bengong..ada ke patot di masukkan kepada kat celah papan....dah tesangkot..bonyot nyer kambing
11. Buzday party kampong style...ooo like this. sempoi and enjoy. Kalu kat kl mesti nak kena beli kek, nak kena g NZ paling busuk pon....makan2, kutuk2, potong kek...balik. Tp kampung style lagi besh
12. ada org sentap ker? lantak kau la nak sentap ke hape ker...saya neutral. Pandai sentap, pandai la jadikan tak sentap.. kenali diri anda!! ogagagaga...Saya tak amek ati pon
13. Vitagen - 10paket..o yeahhhhhhhhhhhhhh
14. Soyabean - 4 packets (4x6)
15. Swimming lagii..bushhhhhhhhhhhhh..o yeakkkk....
16. Aiman? kompas aku gagal carik aiman.. tapi aku tak kisah la asal hidup dia bahagia. kang telebey sgt amek tau, salah justifikasi plak..dapat sebijik nanti. Tak pe, saya tak kisah..saya tetap teruskan silahturahim ni..amien
17. Minggu depan nak g buat keje amal..oo yeakk..menarik jage bebudak sekolah rendah ni..
18. Belle  minggu depan dah ble bukak balutan tu..tp abg daos tak sempat2 gak nak g jumpe Belle.
19. La ni tgh sibuk training...nak buat utk bebudak KOMA tu gak..BMI mission..ayoo...
20. aku carik cgu haron minggu depan..Jai aku tgu dia settle down dengan segala barang yang bayk yang baru di keluarkan dr umah, dan masuk ke umah....tp bila la aku nak sampai umah Jai..ayooo....tgu je laaa..


p/s:  Doa kan kesejahteraan mak bapak, adik beradik, guru2, kawan2, dan sapa saja yang penah kite jumpa. Doa kan hidup mereka...jgn marah dengan mereka sbb mereka sentiasa mendoakan diri aku, samada dekat atau ketika jauh....ooyeakk...bersyukur nya aku dpt org2 macam kowang!!! Doa, doa, dan doa...
Doa dlm keadaan ghaib kalu dia takde depan mata...insya allah. 
Menitip doa terus kepada penerima...amien. 

No comments:

Post a Comment