Tuesday, February 23, 2010

Siaran tergendala wink* wink*

Woishh…panas dah kepanasan akan makin kureng bila sampai ke petang..
Trend utk minggu ni:: 5pm < (H) (U) (J) (A) (N) > ……
Pergh lebat selebat-lebatnya..org putih nyer peribahsa ada bebunyi “rain like cats and dogs” betol ker?? Aku pon tak tau..klau salah sila la betolkan…….
Ahad hujan
Isnin pon hujan
Selasa pon hujan dan hujan dan hujan
Rahmat….alhamdulillah..yer la..bape lame dah kepanasan. Dam pond ah kering sebab cuaca panas giler…siap kuar kat berita tv tu ari yang melampau panas..
Panas sebab apa? Entah..mungkin DOSA yang melampau2 byk kot yang kite dah berjaya buat…maka BERTAUBAT laaa.

Disebabkan hujan, maka aku nyer aktiviti petang sume tergendala..ahaha
No running xtvt
No KOMA Biggest Loser Challenge xtvt
No fartlek xtv
No drill
No slow jog
No-No-No-No
Of course bebudak aku tak kan wat keje gile macam aku belari dlm hujan yang lebat..
Of course bebudak aku akan carik alas an kukuh tak nak trn training “ARI HUJAN DAOS”
Of course bebudak ni akan mengalihkan xtvt sihat kepada xtvt MENYIHATKAN badan kat level 4 pulak (agaknya laaa)

Aku rase minggu ni akan hujan seperti hari2 sebelum nya…tp insya allah lepas magreb hujan dah reda..so apa lagi, xtvt renang kat kolam akan tetap diteruskan khamis petang lepas opis hour (8pm)..ayok..mari berenang!!! Sure seronok…kalu ujan time ni, betambah-tambah la selonot..

No comments:

Post a Comment