Friday, January 29, 2010

Jan 2010

Start our 2010 with 1001 stories..


1. "macam mana kau boleh pass exam kat uni dulu..?" - big question for me
2. "i know you really don't want to do it today. And you came late just now..purposely." am i? i was late because the parking area is far from the venue..and bla..bla..bla
3."Had good time for Fatma to celebrate her birthday" - happy birthday gurl!
4.Speed up all my project for 09/10. Kena slammed lagi - "Tau tau la ko ingat x jonny wilkenson nye data utk stability, and i strongly would like to say that u tak ingat apa2"
5. I did my work without any pressure from my dear boss - ooo best (sbb lab aku jauh dr opis)
6. I had a problem with my close friend- tatau la apa dah sengap sgt aku bulan ni...
7. Energizer Run -  Run KOMA Run - i'll do my own training. will not call for any centralize training- totally down
8.Run in Siam - TBC - most probably NO-NO for me
9. Chamah - Ulu Sepat Holiday Trip - Why Chaman?? Why?? utk kesekian kali nya. Kenapa ada date? kenapa macam formal sgt baju ni? will not wear it laaa..thanks and sorry
10. Met one of my Uni friend- good to have time with u la..byk sembang, byk share experience memasing
11. I'm not a good executive. Executive means to do all the documentation tasks, office task etc..B.O.S.A.N
12. I'm good in handling tools!Apply keje kat Saudi, gaji bersih RM12k, as technician..ooo bagus nyaaaaa
13. I will keep on running but i will not run with u anymore, i'll go alone. Nanti byk sgt komen2..ala2 aku artis pulak
14. L14 - good bye
15. En. Adam, En. Aiman, En. Hasfuan - Run KOMA Run! Adam, hope kaki kau yang kena "hamster" tu ok cepat sbb ko ada tournement lagi nanti..
16. "Sapa curik baju aku?" oo my god..Very nice word from a nice lady
17. En. Khairil - out of sudden..
18. Had very good dinner with you last nite..oooo...tanak makan konon..bleh bla..
19. Meninggal kan KL dengan 1001 masalah, balik KL harap semua ok..
20. ON LEAVE - to rest my mind! aku tension giler, aku tension ngan boss, need a space to rest my mind..all my dear friends- sorry yer kalu ada silap2 kat mana..take care..i'll not disturb you for a week. wassalam

2 comments:

Dila said...

pencurik!! haha.. weh, jgn ingat aku marah lak.. biasala, emosi wanita yg nak pms.. benda sikit pun terasa nak emo.. huhu.. and aku dapat rase CUS ni akan jadi trip paling tak besh dlm diari aku.. korg tlg la wat kan hari2 aku di CUS ceria sokmo eh.. huhu.. chaiyok!!

Ash Burn said...

dude, u did well utk CUS!! ko mmg hebat!!! tabik spring!!!!!!

anyway, aku baru bukak menda ni arini..tak sempat tgk before ke CUS

Post a Comment