Tuesday, January 12, 2010

ohoho..satelit sudah pecah

erm..satelit pecah, line kong, takde coverage..
B O S A N
malas mau layan
3-4 kali la aku check, tp takde hape pon..
humban jugak menda ni lagi bagus @ lupus kan saja dr alam maya ini..
first check: Khamis 5pm sampai 9pm (gagal mengesan apa2)
second check: isnin 5pm sampai 10pm (gagal mengesan apa2)
third check : today 2pm sampai skung (pon gagal mengesan apa2)
mari lupuskan dia!! ayok!!!!!


Tugasan esok:
1. Saya nak bangun awal!! (hohoho..asik bgun lambat je kan)
2. Saya nak wrap sume cd kawan dan hntr kat sane (setahun lebey dlm kete dowh)
3. Petang saya nak buat2 tak dengar dlm meeting - surely saya kena bambu giler2 lagi
4. Saya nak trn jog esok..tak kire la ujan ke..panas ke..saya nak trn jugak!
5. Kalu ada member, saya ngaji 
6. Menu makan esok (air kosong, sayur mayur, buah2 tempatan - no meet, no chicken, no egg, no fish)

No comments:

Post a Comment