Monday, January 11, 2010

macam mana saya bleh pass exam uni?

macam mana saya bleh pass exam uni dulu?
macam mana saya ble tejebak ngan dunia pekerjaan saya sekang?
tu la dulu dah isi borang TLDM, dah di panggil utk rekrut tak nak g..padan muke
elok2 keje kilang buat gloves gatal kasi resign letter nak keje tpt laen konon..
skung sapa susah? 


ikot ati nak je ku panjat sampai kat tingkat paling atas kat opis..tejun smpi bwh..
adoii..kepala makin penin..


update!!!! bape byk kali nak update? len kali jan lupe kalu aku dah update yer...mari tejun reramai..ayoookkk


nabila kejap macam ada, kejap takde..ni kes apa pon tak tau..
nak di angkat bagaikan sultan
nak di usung bagaikan permata yang mahal.
jgn ditegur-tegur kalu silap, mampos dia tak layan..hurghh..
last2 aku pon malas dah nak tolong pikir2kan apa yang bleh utk ko nabila..


m a n u s i a t a k u t k e p a d a k e g a g a l a n a n y i a b m w i a l a  e a

No comments:

Post a Comment