Friday, January 1, 2010

Harapan 2010

1. Kurangkan bengkek aku pada kawan aku yang sorang nie. Nak tgk sume menda yang aku kasi dolu dia dah bleh lafaz dgn betol..(harap lurusnya kurang, pick-up nya lebih;syukur nya bertambah)
2. Bilik aku akan ada bau2 yang lebih segar (2009: bau x bes, bau baju yang pakai dan x bebasuh utk few months)
3. PPA aku at least 3..bukan M3 dan bukan 4
4. Aku nye duit cukup utk majlis
5. Family aku idop dengan lebih ceria
6. Duha aku consistent
7. Qatam sekali lagi
8. Nak travel oversea 3 kali lebey byk dr thn 2009
9. Tak nak paperwork lagi..BOSAN!
10. Aku nak buat byk keje hand-on job
11. Nak project lagi best utk mencabar minda aku
12. Nak g keje SABIC - (poyo..kalu dpt la)
13. Nak masuk lagi byk running event
14. Nak abeskan G7
15. Nak ada umah sendiri
16. Mengurangkan loan PTPTN
17. Menambahkan pendapatan (extra income)
18. Ayin SPM :RESULT mesti GEMPAQ:

4 comments:

faiz abu bakar said...

paperwork..
tlg ajar.

Ash Burn said...

gler ayam: NI KERJA PALING TAK BEST DLM DUNIA : saya busan buat paper work!!! tak saya bleh menurunkan ilmu yang ada..hohoho

Ash Burn said...

re-word:
gler ayam: NI KERJA PALING TAK BEST DLM DUNIA : saya busan buat paper work!!! takPE saya bleh menurunkan ilmu yang ada..hohoho

faiz abu bakar said...

ha. baguih2. nnt bg la sample2 kt email

Post a Comment