Thursday, August 20, 2009

Today is Khamis

pewwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeetttt.......

Today is Thursday!

Khamis


Semalam dah kena dera ngan adik sendirik.. kena pow seribu empat ratus sembilan puluh sembilan ringgit malaysia dan kalu dalam bentuk nombor ia akan dirakamkan seperti ini::


RM 1499.00



Pow secara jarak jauh menerusi panggilan telipon~ canggih berteknologi tinggi!! (budak2 jaman sekarang)

Arini laptop kecik tu digodam oleh tangan2 rakus yang giler khinzir nak tolong memasukan secara MASUKAN utk membolehkan laptop ni berfungis dengan sempurna!

Byk giler movi yang aku pon tak penah aku tgk dan yang pasti aku selaku pihak penaja dan pemegang amanah akan menghilangkan segala fail2 muvi ini seblom aku serahkan kepada bobot!

Aku akan lakukan kerja tiru dan tampal dr cakera keras laptop itu kepada cakera keras luar milik akuuuu!! yezzzzzzzz!!!

Arini panaz gler.. mmg kalu buat poco2 waktu tghari tu mau mandi peluh sbb kepanasan mencecah kepada suhu yang tidak dpt dikawal oleh termokapel badan...panaz.

Tapi panaz2 pon aku calibut dr opis.. wakakaka...buat jahat lagi.
Abg2 aku yang tak keje melepak makan2 plak arini.. aku mencari akal utk mencalibotkan diri...nak menyibuk ngan pelaut2 laut dalam niii..

Makan tengahari jauh giler..Leha Kelfood..
Seblom tu bleh plak g sembang2 kat area2 titiwangsa.. gelak guling2 sampai nangis. Memang macam haram..
Yang mengong nyer tu, abg aku yang sorang tu wat dajal pakai baju raya wane merah!! dowhhhh nasib ko tak pakai sepasang+samping!!! gilerrr

Dlm kol 2pm, timbol plak keinsafan dlm diri aku nii..
Abg2 ku..gua kena bla seblom handphone menimbolkan no opis..
Mana bleh kuar lame2..nanti kena marah.. nak masuk ni pon kena touch up muke dulu..buat muke penat ke..hapa kee.. asalkan bukan buat muke poyo!

Malam ni nak g kuar lagii..wahhh.. apa dah jadi arini.. asik mengenjoykan diri sendiri jee.. tak bleh nii..kena kawal!! kena kawall.. dah nak pose.. huhuh


1 comment:

bintul-bakr said...

haiyo0o,,tak payah le delete itu movie,kasik sje same adek mu ni,nnt senang nak copy lam external hardisk den,nnt kat egypt bole gak nengok tyme busan2,..ngee~~bilakah akn sampi ke tgn ini laptop itu???????????

Post a Comment