Monday, August 10, 2009

Episod 4, 5, & 6: Membangangkan diri sendir di rumah

Episod 4; August 8, 2009

Demam+batok+selsema = full package tp masih dlm kawalan

Kepala aku masih lagi dok mikir pasal isu dunia yang aku received thru sms mlm tadi.

Aku pon agak sangsi dengan sms ni.. kenapa la isu2 begini tertimbol dikala kepala aku tgh jammmm niieeehh?? persoalan!!

kat sini adalah sebahagian catatan sejarah yang telah terjadi dengan perancangan awal utk tatapan anak cucu di masa akan datang..(Hari Ini Dalam Sejarah):~
1) Krell bertunang ngan awek dia kat Rantau~ kawasan perkampungan org India; nasib awek dia melayu lagii..huhu
2) MTB kat damansara ~ dekat dengan area umah adik aku dulu; Poji
3) Dinner ngan abang2 dan kakak aku

Aku pengsan gile babas nyer.. tak larat dowh.. kepala weng trus. Badan mmg out dah, + batok yang melampau2... mmg giler ayam laa......... hakikat nyer aku makin tak sihat dengan keadaan sekarang niii....




Episod 5; August 9, 2009

Disebabkan semalam aku dah "TINGTONG".. aku tido tak hengat duniaa.. gler ayam nyer.. Tapi still, bagun jer dari tido, kepala pusing lagi, batok superb lagi, selsema ala2 berada di aras kerisauan serius.

KY+Ijol+Dila= Manusia dlm zon kebosanan; ajak lunch sama.. klau terus g takpe.. ni melencong plak kat kedai perabot + melayan budak pompuan kedai tu plak sampaikan KY pening nak memilih @ dia dah kena ayat ngan minah kecik ni sebenarnya.. Minah ni bijak gler mengayat customer!!

Sesi makan beradab berlangsung di Wang Solo.. makan simple; bayar mahal...<-- saya tak puas ati btollllllllllll!! gler arr..ni konsep cekik pinggang; bocor poket!

Start jam 3pm sampai ler ke 3am next day.. aku tergolek2; berpusing2 dlm umah.. perut sakit dowh.. apa la badan ku ni.. kureng koordinasi sungguh laaaa..
Dah la injap perembesan hormon antibodi terkurang sebanyak 0.000015mg/saat. Cetusan rancangan terhadap kuman berkurang sebanyak 0.00032/saat. Mmg badan aku longlai = kena rest byk2 lagi..ahakzzz



Episod 6; August 10, 2009

PPTC Department Meeting...dowh aku sebagai secretary memonteng dengan hati yang tak keruan.. badigol samdol... Tp MOM aku dah print out dan letak atas meja opis mate ku yang baik lagi bagus; ISHAK.

Hari ni aku bertekad nak g jumpa doctor kat klinik berhampiran setelah demam aku tak surut since last Friday.

Kasihan la aku niii.. kena dok umah sensorang lagiii ..uhuhuhu


No comments:

Post a Comment