Tuesday, August 18, 2009

Aiman ooh Aiman

Yeahh...
semalam jupe Aiman semula..
Cuak dowh, telipon mamat ni tak berangkat..hampeh..

6.30pm tetibe tepacul kat klcc.. gerak g makan+lepak.
Secara fizikal tiptop= selamat
Mental= agak kucar kacir, ada beberapa salur darah tersumbat pada bahagian kanan sebelah depan pada kedudukan 30deg Utara...

Malam melepak ngan dua makhluk tua kat Kota Damansara smpi kol 1am..
Si jai ler lembab..nak tukar spender sume bagai.. kalu dekat takpe.. ni dr Shah Alam..

Angah on-time.. menyelinap kuar dr umah lepas had dinner with mak n pak mentua..

Ingat sesi utk Aiman; tp kena gak aku tempias dr Jai+Angah.. adoooii.. lemah pale aku.
Kusi aku duduk pon panaz je..mana tak nyerr.. mmg la Jai tak cite sume, cite pon sikit2 jer.. tapi aku tetap dpt tangkap apa JAi tengah melalut nii..

Hakikat nya malam tu tak best!!!!
aku gak kena hantam (nasihat)dr Jai + Fariz..

Tak bleh ckp byk, warga tua teras masyarakat kalu dah bersuara...maka pemuda2 harapan bangsa kena dok diam jer la kan... what to dooo

2 comments:

SpidEy d'lEfty said...

best per malam tu..hehehe.... thanks for thnz for the company buddy..

Yus.MY said...

wakahkahkahkah...kena jugak ke? kesiannnn..

Post a Comment