Tuesday, April 6, 2010

Betol ke ko ni Daos?

"Weih! apa ko buat kat sini?"
"Ada keje sket la....meeting ngan team sini..."
"Smart la pulak kau...cantik baju ko...Kalu kat luar nampak selekeh je..dalam utan pon nampak macam tak terurus je ko ni. Tp ni,siap baju bergosok, seluar, kasut bekilat..perghhh"
"Ayoo..biasa la. Ni kan hari kerja..Hari nak deal ngan Team cni..Apa2 pon; sekang time keje..Time keje aku kena la pakai proper dress..tak kan nak tgk macam ko jumpa aku kat luar...tu time tak keje, mmg la aku tak pakai macam ni..Apa barang aku nak pakai smart2 macam g keje"




Lebey kurang la macam tu bunyi dialog tuh..
Well..aku mmg tak pandai melawa macam kawan2 aku yang located kat KL office ni..Macam mana kat opis; macam tu la smart nyer bebudak ni kat luar..
Tp aku tetap macam ni..kat luar kowang mmg tgk aku selekeh je laa..baju simple, seluar simple..tp aku selesa ngan idop macam ni..oo yeah!

Good remark dr kawan aku yang bukan dr KL Office..Olalalal..biar simple asal poket ku lebat! huhu

No comments:

Post a Comment