Sunday, September 20, 2009

Raya Lagi

selamat ari raya kat family aku ler dolu!!
Dak2 KOMA yang selalu koma tak sedar diri bila buat outdoor xtvt, bila get together... slamat ari raya gok!!!!!

jgn lupa dtg umah kg aku yang meletop dan diva kat melaka niii!! Kenduri adik aku; BOBOT n anak buah aku yang chomel; ADAM HARIS.... (kenduri doa selamat+kenduri aqiqah) 2 in 1..yezzzaa

kambing golek yang akan bergolek2 lepas disembelih -->terbaek dr ladang bapak aku utk dihidangkan pada semua!!! yezzzaa!!!


Selamat ari raya kalu terlazer ker, ter"propa" ker, termaki dgn sengaja ker..ter mengumpat dgn niat ker, termakan minum gheta menda dengan niat atau tidak..yeaaaahhh

utk housemate aku yang hampeh dan tak boleh bla.. mintak mahap yer tp gua tak abeh lagi nak wat session 1to1 ngan kowang utk aku ajar kowang cara2 menggunakan tong sampah, plastic sampah, penyapu, sofa, dan tpt mengampai baju....tunggu yer!!!

selamat hari raya!!!

No comments:

Post a Comment