Tuesday, September 8, 2009

deeeeeeeeeeeep naFaz


hoissshhh....

arini dah setat pening balik..

arrange kan keje2 yang aku pending kan..

mmg best..berjaye memeningkan kepala sendiri.



Paling tak ble bla; ayat boss aku;

"Not all of new exec macam kau.. "

"Apa aku nak jawab next cycle..??"

"Apa ko nak ckp bila org tnye nanti.."



Hoooooissh..sume ni setat serabut kan kepala otak

En. Ahmad Khairuddin tetibe muncul plak kat blakang aku pg ni..

Ayooo.. apa menda plak tokey besa ni nak dr aku..

"Firdaus, macam mana progress..ok kaaaa?"



Nasib aku dah siap kan sume table utk all pipe range.. kalu tak sekali lagi
KHUTBAH panjang aku kena..



Aku rase lah, dlm opis aku yang semua nya jantan ni...aku je satu2 nyer
manusia yang akan dpt KHUTBAH panjang.. paling panjang dr boss aku sendiri laa..



Esok apa jadi?? esok apa plak aku nak bikin..??

Wake up!! make up my mind awal2 malam ni.. set kan kepala aku ni dulu
seblom aku jumpa tokey2 besa kat opis..



En. AK penah sembang..; "masuk opis ni macam we enter a zoo...byk sgt
"binatang buas" yang menakot kan.."hurrghh...

No comments:

Post a Comment