Saturday, June 6, 2009

Tahniah CK and Adam

Selonot laaa...saya sungguh gumbira..
Gumbira!! Gumbira!!!Gumbira!!!

Kepada kawan saya Adam dan Saifunazim
Tahniah saya ucapkan...
(oppssss.. bukan mereka berkawin sama mereka, tapi kawen dengan pasangan masing masing)


Adam nikah hari Jumaat, tapi saya tak dapat nak datang
Nazim nikah ari Sabtu, saya pon tak dapat nak datang

Dua dua sekali akad
Sungguh hebat
Tahniah

Saya doakan bahagia ke akhir hayat
Lahirkan banyak banyak anak
Untuk tambah umat islam di muka bumi ini

Kepada Adam: Lepas lari awak jangan terus gantung kasut jogging awak
Kepada Nazim: Lepas kawen jangan awak lupakan budak budak KOMA. Lepas ni awak nyanyi lagi tak lagu Rossa???


Saya bila lagi?? Persoalan besar yang masih gagal saya temui jawapannya

No comments:

Post a Comment