Sunday, June 14, 2009

2nd week of June 2009

Macam2 jadi kat saya dalam minggu ni
saya terima seadanya
sebab ini macam silibus minggu ni yang saya kena layan...

Memula cerita pasal kawan saya; Jai
Jai sudah memulakan langkah awal.
Saya terkejut tapi saya suka
Sebab saya dah tak payah nak buat keje yang Jai dah settlekan untuk saya
Jadi saya nak cakap terima kasih kat Jai yang telebeh rajin

Cerita no 2, saya kena pegi kerteh
Ni cerita tak best untuk saya
Kawan saya tak book bilik untuk bermalam di Kerteh
Kami cari bilik dr Paka, ke Dungun, balik ke Kemaman.. masih tak jumpa..
Apa la sengal nya malam ni
Last2, kami dapat bilik jam 3am...
Memang penat gilerrr

Cerita No 3
Kete saya bumper belakang sudah kena satu lagi luka
Saya rasa macam nak marah
Saya rasa macam nak maki
Saya rasa macam nak sepak je manusia yang terlibat dlm drama yang tak best ni..
Saya tanye kedai, upah+repair=RM200
Saya pening

Cerita No4
Tayar kete saya flat..
Angin abes
Saya pon tak paham
Tapi tayar kete saya mmg nak mintak "pencen" dari tugas
Saya kenalah ikut hasrat hati tayar saya yang dah berkhidmat pada saya sejak saya memandu WRA ni
Saya kena "pow" RM175 sebijik. harga permit untuk mengambil "pekerja" baru....
Kena ganti kiri dan kanan..
Saya rasa saya pokai..
teruk nyerrrrr

Cerita No 5
Saya jumpa kawan2 saya
Saya tak kenal diorang
Diorang kenal saya
Tapi saya buat2 kenal je
Huhu..
Saya mmg hampeh

Cerita NO 6
Kenduri Adam
Saya pegi tapi kejap
Saya jumpa Adam kat umah dia
Adam tak mandi lagi
Awin dalam bilik
Tengah kemas katil
Awin tak kuar bilik
Sebab Awin malu
Saya sempat lah makan kenduri Adam kat dewan yang depan taman umah dia




Conclusion:
Minggu ni tak best

1 comment:

Yus.MY said...

"Jai sudah memulakan langkah awal."

suka laaaahhh!!!

;-)

Post a Comment