Saturday, June 6, 2009

F U Zahir

Pagi ni saya bangun lambat
Kawan2 ajak main bola guling2
Saya tak nak main
Sebab saya tak sihat sgt lagi
Saya hanya menonton je bola besar tu berguling guling

FUCK YOU ZAHIR
Saya sangat marah dengan Zahir
Kalu saya tak sabar tadi, saya dah hayunkan penumbuk saya kat muka dia
Saya tak kisah kalau mulut dia berdarah
Saya tak rasa salah pon kalau saya buat macam tu
Tapi..
Sebab ada dua budak kecik; Una dan Uyin
Saya diamkan saja

Saya tak mau la budak budak kecik ni terkejut

Tapi, saya tetap akan tumbuk muka dia
Saya akan terajang dia sampai saya puas
Kalau dia ulang lagi perangai buruk dia macam tadi

Memamg saya akan buat kalau dia ulang lagi benda yang saya tak suka

FUCK YOU ZAHIR!!!!

1 comment:

Yus.MY said...

sabar...
i salute you...you didn't blow up..

Post a Comment