Tuesday, October 13, 2009

Brang yang hilang jgn dicari lagi

Apa la punye Daus.
Tak pandai jaga barang.
Bukan susah pon.
Bukan kena kasi makan pon.
Kena jaga sikit jer..

Sekarang barang dah ilang
Nak cari mana?
Bukan ble ganti.
Barang tu pon dah betukar tangan kot.. (tp mmg yer pon..)

Aku pon dah give up
Aku x boleh nak komen byk2 sbb barang pon dah takde
Redho je la.
Aku ingat lagi, time susah..time senang, barang ni ada je kat aku.. sekarang..mampos ler aku..mati keras. Barang dah takde lagiiiiiiiiiiiiiiii..
Kalu ada senior2 aku tau, mampos la
Mmg kena tiow aku
Mmg x bleh tahan nak dgr laa...meleleh lendir la kat telinga kalu kena ceramah senior aku

Barang tu baru je dpt ganti kulit baru
Barang tu baru je tukar tag baru kat bahagian atas nye
Barang tu baru je aku tukarkan butang kat tpt cangkuk dia
Penat la macam ni
Serata kelumpo, serata pejabat dan serata umah aku ni dah carik..tapi tak jumpa..
Menyesal dowh..
Barang ni aku sayang giler..
Mana tak nyer..orang kasi.
mesti la aku sayang.

Sapa jumpe kasi balik...
Sapa nampak kasi tau..

Adoooii... letih laa..

No comments:

Post a Comment