Wednesday, May 13, 2009

What is that

Lalala...pemerapan otak utk menjadi manusia yang loyal..pemerapan jiwa utk kasi aku jadi manusia yang honest...

Kebabummmm.. aku pon blur kenapa aku kat sini.

Aku pon kenkadang terpening sendiri kenapa aku wujud dlm kumpulan manusia ni..

2 org mat saleh. 2 india. 33 bumiputra.

Diri. Duduk. Makan. Tido. Dengar. Diam. No hp.

Leader. We need a leader. Who is the leader? Are you?

Another 1 day to go.. pulun, rendamkan otak aku ni yang serabut ngan keje.

...........................................................

Awek= no-no
Program= yes-no
makanan= yes-no-no
rumate=yes-yes
group=yes-yes

.............................................................

Aku leader! yeaahhhh lead my life to be a good leader!!


..............
Sengal......

No comments:

Post a Comment