Friday, May 15, 2009

Makan-mamam lagi

Yeahh.. makan lagi.

Aku mmg suka makan. Besar kan diri sendiri yang dah sediakala besar!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jadi budak baik jap.. ada baca yassin (sejuk perut mak aku yang mengandung kan aku)

Kenduri kat dlm otel- bilik zahir- ascott-1109

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nasik bungkus ayam dara + custad + air sirap selasih yang tawar (budget gula la ni!!)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Slide show macam panggung wayang, pop corn je takde. Yang ada siram selalsih yang tawar!!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Busan+lepak isap rokok+ tgk muvi kat tv sampai ngantok


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

aku je yang tak tido sbb nak siapkan assignment- kalu tak esok Boss aku jadi raksasa gorgon dlm opis!! shit!

1 comment:

Yus.MY said...

aiiyoo air tawar ke? rasanyer cam lori gula tertumpah dlm bekas tu jeerr...

pop corn luper beli aarr..next time ada...

Post a Comment