Monday, May 24, 2010

May 2010

7th May 2010
Congratulation

Off course to above couple..Now both of you say YES!! Tahniah Atan, Zana....semoga ikatan pertunangan yang akan dilakukan tak lama lagi akan berkekalan sampai ke perkahwinan dan seterusnya ke akhir hayat. Kami bebudak KOMA yang nakal share kegumbiraan kamu berdua.. Benarlah usik2 kitowang, gosip2 yang ada selama ni..terjawab dengan sorak dan jeritan KOMATIES!! Alhamdulillah!!! 


8th May 2010
KSRP Running Event 2010






5 KOMATIES terjebak ngan aktiviti di atas..Running Event 5km..First time KSRP buat nie..Aiman, Hasfuan,Nurin, KY, n Tess. RUN KOMA!! RUN!
Congratulation to Aiman n Nurin yang telah bejaye bawak balik 1st prize event ni..memasing hangkot RM150...caya la..lu olang mmg hebat!


10th - 13th May 2010
Away from KL
Alhamdulillah bejaye menyelinap kuar dr opis KL...dok plant.. Attended meeting for our new product. Basically semua org macam xcted nak bikin barang baru..aku pon telebey xctd sbb aku tak penah dpt involve dlm production ni...
Thursday, lepaking @ Kuantan sekejap. Jupe cgu and Kak Zu meta...olalaa..best! seblom tu masa otw ke Ganu pon setop jap sbb nak jupe iddin!! pewwwwwwett..iddin dah kamcing ngan abg DAOSSS!! 


14th May 2010
Night Cycling - Heavy Mental Cycling




2x eksiden. Sekali kat otw g PWTC..ada kete himpit, cyclist x sempat ngelak..BUNGGGGGG!! jatoh tegolek... second happen kat jalan bukit tunku..dlm gelap otw ke jalan duta....jalan tak berapa rata, sekali lagi BUNGGGGGGGGGGGGG!! bebtol jatoh depan bus express yang masa tu tak bergerak..haiyoo...aku rase ni la yang x best sekalik....sampai 2 kali jatuh tu..


15th May 2010
Broga with KOMA



Special trip sbb bawak 2 org puteri Jai..introduction to nature...introduction to new place..INDUCTION as sweeper and mohock!..
With very close supervision of abg2 and akak2 KOMA, una and uyin safely climb up and down. Thanks to all Abg2 and Kakak2 KOMA yang gagah perkasa dan tak penat2 menjaga dua orang puteri kesayangan Jai and Kak Z.. 
Lepas settle Broga, KOMA team terus ke Sungai Tekala..mandi2..
Thanks to Dila yang menyediakan makanan utk KOMATIES dan assistant chef; Dayang S...Menu sangat menyelerakan dan KOMA mmg tak byk ckp, kebas bersih...Meehon goreng, udang sambal, ayam goreng..


Conclusion trip di atas, harap Una Uyin enjoy ngan Trip besama abg dan kakak KOMA itu!


16th May 2010
KOMA @ DownSindrom School with The Kidz  (KIWANIS)


KOMA with KIWANIS (K2K) oooyeah.. Thanks and congratulation to all of our KOMATIES yang telah menyumbang budi dan tenaga di KIWANIS..menyerikan kehidupan anak2 downsindrom dan menghiburkan ibubapa serta guru-guru KIWANIS sempana Majlis Hari Guru KIWANIS.. Jasa mu tetap dikenanag dan teukir abadi dalam setiap minda dan sanubari mereka!!!


21st May 2010
"Setiap apa yang berlaku itu ada hikmahnya"
What a beautiful day... I will miss this moment dude! Serious beb! I will remember this moment sampai saya mati..Insya Allah. IOU...Thanks for your reminder. U make me awake! Realize that i need to move forward, leave everything behind...Leave it! Leave it! Leave it! What every we had done before, biarkan ia jadi satu pengajaran yang berguna! Insya ALLAH, aku cuba meletakan diri aku pada tahap yang lebih baek dan menyempurnakan setiap kehendakan seperti yang ditetapkan.. Please forgive me..And thrust me that i will change it!! You will be my best friend! Insya ALLAH. Kalau aku alpa, ingatkan aku.. Kalau aku kandas, bangunkan aku, Kalau aku jatuh, papahlah aku, Aku doakan kesempuranan dan kebahagian kau dude! THANKSSS!! Insya ALLAH, ada masa we sit down and talk about it...


22nd May 2010
CK Moving out to His New Castle
Ck a.k.a Saifunazim is moving out to his new house! KOMA gigih perkasa telah sudi memberikan sedikit kudrat utk angakt segala harta pusaka dan sepencarian dr umah lama (kat Damansara) ke umah baru (Seri Kembangan)...Say thanks to KOMATIES yang bersama2 menolong CK tempoh ari...We "lap" u laa..huhu

-MAY-
Last but not least,
i would like to say THANK YOU
to
by beloved KOMATIES yang dah byk tolong aku..
Fariz - thanks byk kasi nasihat dan aku tetap degil, nakal, suka melawan ckp ko..harap ko tak amek ati..walaypun dlm FB ko aku nmpk ko suda upkan rase hangin ko ..huhu..
Jai - Thanks Papa yang selalu menasihatkan aku guna kaedah komunikasi yang kenkadang menjadi, kendang tak menjadi..(kalu org tgk, mmg nampak kasar, tp ia agak berkesan utk org2 degil macam aku)
Cgu Haron - Thanks Cgu yang selalu saya menyibok utk mengadu! hohoh..
Aiman - Thanks yer selalu menolong aku, dan menyusahkan ko..! eheh..aku mmg suka susahkan idop orang
DF - weih..Doraisamy bile?
Hasfuan - Partner NOMAD ni..suda ready ker? Tq caya kat aku utk jadi partner kamu!
Zahir - wei..nanti aku dtg umah ko..Tq invite aku (walaupun sebenarnya aku je yang sibok nak g tgk umah baru kau)
Ijol - thanks kerana bersabar ngan aku yang selalu mendajalkan kau.
KAO - opss..sowi tak ble dtg umah aritu tolong cuci..lenkali..(kalu aku rajin)
CK - byk dah aku susahkan idop kau..
Krel - Ni lagi sowang, aku nak tegur pon serba salah..tp pehal pon cecepat la semboh yer..cepat balik KL
Mat Duang- selalu aku kidnap kau kalu aku kat kerteh..ok je kan.lepak minum je bai..
Abg Amran - jarang jumpa, tp kalu dah jumpa byk cite kite ni kan..
Fauzan - beb sowi, ko dtg kl aku tak sempat nak jumpe..Jumpe kat Melaka laa nati
Atan-Amir-Ash-Afiq-Abg Aidee-Alin :) Thanks

Ladies:
Thanks gak! Walaupun kowang selalu je bebulu ngan aku sbb perangai aku yang macam tak best ni..tapi nak buat macam mana kan..dah ni la aku..ehehe..Thanks Ladies!!
(Nurin, Zana, Amie, KY, Tess, Dila, Huda, DH, DS, Fatma, Diyana, Rina, Suhana, Suhaina, NKK,Kak Tj, Kak Zai, Kak Zu, Tasha, Lina, Kak Rina,Kak Yam, Farrah,Shafiza)




No comments:

Post a Comment